درمان تب و بدن درد for Dummies

Wiki Article

جدیدترین درمان تبخال تناسلی برای درمان تبخال تناسلی از روش‌های دارویی ضدویروس استفاده می‌شود. آسیکلوویر، والاسیکلوویر و فامسیکلوویر داروهای ضدویروسی هستند که می‌توانند بروز تبخال‌ها را کنترل کنند.

اگر این فواید خاکشیر برای جوانی و شادابی پوست رو بدونی همیشه ازش استفاده میکنی

مواردی مانند بوسیدن و تماس زیاد با کودکان در خانواده ها هم دلیل دیگری می شود تا مراقبت از آنها در برابر بیماری تبخال جدی تر صورت بگیرد.

تبخالی که در دهان هم ایجاد می‌شود، در اثر ویروس هرپس است. عوامل خطر ابتلا به هرپس سیمپلکس چیست؟

بلکه مقصود این است که همه این روش ها فقط در جهت تسکین درد و کاهش علائم کاربرد دارند و نه ریشه کن کردن بیماری و منشا آن. با استفاده از داروها و درمان های مختلف نمی توانید ویروس مذکور را از پا در بیاورید.

در شروع کار مقدار زیادی وازلین برداشته و به طور دائم روی لب یا هر محلی که تبخال زده است قرار دهید. باید سعی کنید به طور کامل تاول ها را بپوشانید. مانند دیگر موارد بالا که ذکر کردیم باید مراقب موارد بهداشتی باشید.

عصاره سرخارگل یک ماده ضد‌ویروسی بسیار موثر علیه هر دو سویه بیماری تبخال بوده و همچنین یک عامل ضد‌التهاب قوی محسوب می‌شود. این عصاره قادر است روند درمان تب بره شیری پیشرفت ویروس را کنترل کند و دردهای ناشی از آن را تسکین دهد.

از داروی ضد ویروسی اسیکلوویر برای درمان هرپس تناسلی استفاده می‌شود.

همچنین اگر استفاده از ریشه شیرین‌بیان باعث ایجاد حساسیت در پوست فرد شود، باید درمان به‌وسیله آن را متوقف کرد.

استفاده از کمی عصاره بادرنجبویه روی موضع آسیب‌دیده نیز می‌تواند کمک‌کننده باشد. این کار را باید چندبار در روز انجام دهید.

در برخی‌از اوقات، تبخال روی انگشتان دست و پای فرد نیز ظاهر می‌شود که این امر در کارکنان دندانپزشکی شایع‌تر است.

آلوئه‌ورا برای مقابله با شیوع و بروز تبخال بسیار مفید است، زیرا با ترکیبات خود قادر است جراحات مختلف را التیام بخشد.

به همین دلیل این افراد در معرض مستقیم مبتلا شدن به بیماری تبخال لب هستند. مواردی هستند که در صورت وجود باعث می شوند فردی که ویروس را در بدن خود دارد به بیماری مبتلا شود. این محرک ها عبارتند از:

باید به این نکته توجه داشته باشید در صورت بروز هرگونه علائم چشمی همراه با تبخال، مراجعه سریع به پزشک متخصص باید در اولویت شما است. عدم تشخیص درست و درمان سریع و کامل عفونت‌های چشمی ناشی از ویروس هرپس، ممکن است باعث ازبین‌رفتن دائمی بینایی شما شود؛ زیرا این عفونت در موارد شدیدتر منجربه زخم شدن داخل قرنیه چشم بیمار هم می‌شود.

Report this wiki page